Sådan bestiller du bilLetter til et af personaleforeningens arrangementer

Når du bestiller billetter:
  • Du vil/skal altid modtage en ordrebekræftelse på din mail.
  • Når pengene bliver trukket fra dit kort, vil du modtage en bekræftelse.
  • Hvis du annullerer din ordre, får du en mail med en bekræftelse af at din ordre er annulleret.
  • Læg kun det antal produkter i kurven du har lov til at bestille.
  • Hvis du bestiller mere end Personaleforeningen tillader, bliver din ordre annulleret.
  • Der kan ikke rettes henvendelse til Personaleforeningen, for at få flere billetter end tilladt.
  • Du kan betale med Mobilepay eller kreditkort.
  • Når man bestiller et arrangement, vil der inde i kurven stå ”til afhentning”, og så vil der være nogle valgmuligheder af nogle datoer. Dette er ikke relevant for din ordre. Du vil modtage dine billetter, den dato der står inde på, den annonce du har købt.
 
Sådan bestiller du billetter til et af Personaleforeningens arrangementer:

Step 1:
Find det arrangement du gerne vil købe.
Step 2:
Sæt det antal i kurven som du vil have, og som er tilladt.
Step 3:
Tryk på kurven.
Step 4:
Tryk på den orange ”næste” knap. (Bemærk at ” til afhentning” + ”afhentnings datoer” IKKE er relevant for din ordre.
Step 5:
Udfyld dine ordredetaljer. Som er fulde navn, E-mail, telefonnummer og din adresse samt løn/medarbejder nr. Så trykker man næste igen. (Den e-mail du oplyser, er den e-mail billetterne bliver sendt til.)
Step 6:
Efter det får man et overblik over det man vil købe, og de oplysninger man har givet. Så trykker man på ”køb” knappen.
Step 7:
Så skal man vælge betalings metode. Og indtaste betalingsoplysninger.
Step 8:
Bliver købet godkendt, får man en ordrebekræftelse på mail.
 
Bemærk at man ikke får sine billetter med det samme. Information om det står inde på, den annonce af det arrangement du har købt.


Slette din ordre:

Step 1:
Du skal først logge ind på din konto. Efter det åbner du inde under punktet ”Min konto”, den der hedder ”salgsordre”.
Step 2:
Du åbner den ordre du vil slette.
Step 3:
Så skal du trykke på den røde boks hvor der står ” slet denne ordre” også vil der stå ”er du sikker” så trykker man også på den.
Step 4:
Så opdaterer du siden, for at være sikker på den er blevet slettet. Hvis den ikke ligger inde på salgsordren er den slettet. Du får også en mail, med at ordren er annulleret.
 

Ændringer af eksisterende ordre: 

For at kunne ændre sin eksisterende ordre, skal man først lave en genbestilling/kopi af den. Så retter man fx antal og gennemgår hele købs flowet igen med at indtaste betalingsoplysninger osv. Til sidst skal man gå ind i din ”Salgsordre” og slette den første ordre.
Du vil så modtage 2 e-mail: En ny ordrebekræftelse på det nye køb og du vil modtage en annullerings bekræftelse på dit oprindelige køb.

Her en step by step:

Step 1:
Du skal først logge ind på din konto. Efter det åbner du inde under punktet ”Min konto”, den der hedder ”salgsordre”.
Step 2:
For at kunne ændre antal i din ordre - skal man først genbestille sin ordre, så du åbner den ordre du vil genbestille. Så trykker man på den blå boks hvor der står ”Genbestil”
Step 3:
Så kommer en ordre frem, hvori du kan du kan rette antallet af billetter. 
(Har du købt til andre arrangementer kommer de også med i den nye ordre og skal bare blive). Så går man videre med købet, som man gør med et helt almindeligt køb.
Step 4:
Når du har genbestilt ordren, finder man den gamle ordre inde på ”salgsordre”.
Step 5:
Nu skal den gamle ordre slettes. Det gør du ved at trykke på den røde boks hvor der står ” slet denne ordre” også vil der stå ”er du sikker” så trykker man også på den.
Step 6:
Så opdaterer du siden, for at være sikker på den er blevet slettet. Hvis den ikke ligger inde på salgsordren er den slettet. Du får også en mail, med at ordren er annulleret.

Bemærk at reservationen af pengene fra den ordre man har slettet, vil forsvinde. Så der bliver ikke trukket penge fra den tidligere ordre.